Miten kiire ja hektisyyskin saa mut aina voimaan näin hyvin.
Jaksan ja pystyn mitä vaan, kahvia menee litroittain. Ehdin, psytyn, kerkeän. Ja kiireen jälkeen "romahdan" ja märehdin viikon kaks kun on niin tyhjää!
Mut itse kiireen keskellä tuntuu et anta atulla mitä vaan, niistä mennään yli!
Nyt teitty siis suurin työllistäjä on tuo Showdown ja vitsit miten kivalta tuntuu kun pääsee konkreettisesti tekemään ja kokemaan. Ja viikonlopun jälkeen saa olla oikeesti tyytyväinen että on antanut kaikkensa.
Ajatella että viikko enää ja sit se alkaa. Työtä on aamusta iltaan, mutta sen tekee mielellään. Harmittaa vaan kun nyt näyttää siltä että työnmäärä lisääntyykin entisestään ja näin ollen en pääse tuon edesmenneen kaverimme hautajaisiin/muistotilaisuuteen edes käymään.
Alkuperin oli tarkoitus että omien kisavetojen jälkeen poikkean muistotilaisuuteen, mutta eipä se taida millään onnistuakaan.
Mutta toisaalta, tiedän ettei tuo kamukaan olisi perunut autokisojensa mekaanikko-vuoroa mun hautajaisten takia, joten koen että mun on tärkeää mennä kohti omia unelmiani. Tosi itsekästä, tiedän, mutta jotenkin koen että tää herra olis varmaankin toivonut niin.
Onko teillä kellään teitoa surunauhan käytöstä. Teidän et se on yleensä miesten homma, mutta ajattelin rikkoa normeja tässä asiassa koska surun kohdekin omas tiettyä raggari-/kapian-henkeä. Onko surunauhan (käsivarteen tulevan) leveydestä olemassa jotain kirjoittamatonta sääntöä ja olikohan se nyt vasen käsi jossa sit' käytetään?
Onkohan tyylirikko jos laittaa surunauhaan esim muutaman kultaisen swarofskin kiven? Koska haluaisin siitä mahdollisimman kauniin!!!
Mutta, nyt näyttää muuten oikeen hyvältä järjestelyt.
Kisanumerot on valmiit. Tiina väätää osallistuja-listoja infoon. Hiitti-listan tein tänään loppuun. Isän kanssa korjataan 1 pv käsiohjelman virheet ja lisäykset ja ens viikolla taas se rappusten ravaaminen painossa niitä ohjelmia tulostellen :) Reidet saa kivaa jumpppaa!! <3
Sit onkin jo itse kisaviikko, Sam:n yksärit ja sit alkaa megalomaanisen kiva ja työn täyteinen viikonloppu. Onneks mulla on aivan ihana uni-kaveri launatai-sunnuntai yöllä luvassa. again! :D Ja skumpppaaaaaaaaaa on pakko ottaa pari lasia työn lomassa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti