4/14/2009

shop till you drop...

Olen huomanut itsessäni hallitsemattomia impulsiivisiä piirteitä...
Liittyen suuriin tunteisiin, syömiseen ja shoppaamiseen.

Toissa yönä (eikun sitä edellisenä?) kun oli tosi paska ja ahdistunut fiilis tuon rakkaan syöpä epäilyksen takia, mätin tosiaan karkkia ja pistaaseja jne. Itseasiassa vielä senkin jälkeen kun makeenhimo oli jastsitten jo mennyt menojaan...
Onneksi hiilarien hamstraminen jäi siihen, nyt kun on muuten hyvä ryhtiliike päällä.
Eilen sitten kun kuulin (tuosta samaisesta surullisesta asiasta hieman valoisampia uutisia) niin riemumielin lähdin kaupoille metsästään kultaista luomiväriä kisa-käyttöön...

Ja kappas. Tuhlasin melkein satasen rahaa... OMG. (tosin puolet melkein meni ruokakauppaan kylläkin..)
Mutta jotenkin taas kaupassa niiiiin moni vaate ja muu "pikkujuttu" huusi mua nimeltä.
Oikeen taas sellanen kuume päällä että mitäs sitä pihtaamaan kun kerrankin löytyis mieluisia juttuja... (niin, mitäs sitä. Laskut vaan tars maksaa jne.)

Kaupoilta tarttui mukaan:

Tosi käheet arskat :D Oon pitkään pitäny kii periaatteesta et minähän en muita arskoja käytä kun "kissamaisia", mutta koska näytän ne päässä aivan porsaalta niin luovutin viimein. Tollaset "kärpäset" on paljon kivemmat :)


Tätä katselin jo ajatsitten prisman kuvastossa... Joku teistä blogi-tuttavistani oli kans muistaakseni tälläsen ostanut? On kyllä oikeen kiva arkipaidaksi!



Ja taas hemmottelua hiuksille. Olen ihastunut tuohon k.o. shampooseen ja otin kokeiluun nyt tollasen hiuksiin jätettävän hoitsikan... ja löytyy sieltä nyt se luomivärikin jota lähdin etsimään. ja ah, niiiin ihanaa 70% suklaatia...ja purkaaa jajaja.

Tänään jatkoin hieman shoppailua ja kävin kangaskaupassa.
Väsäsin pikapikaa ihan täysin summamutikassa tollasen 50´s henkisen arki-hameen. Ei ollu mitään kaavaa (ja sen kyllä huomaa kun läheltä katsoo :D), mutta ihan menettelevä tuli. ja kun kangaskin maksoi vaan muutaman euron...

Ja kuvassa myös eilen bongaamani neuletekki. Olen jo hetken etsiskelly pyöreäkauluksista neuletakkia <3 Saattaapa joutua ostamaan tuon saman myös vaaleansinisenä?

Että sellaista tänne.

4 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Onko kengät joku vanhempi löytö? Ne on nimittäin melkoista makeet! Olen halunnut noitten tapaisia jo pitempään. Kärpäslasit sopii sulle kyllä mainiosti.

Poison Ivy kirjoitti...

Äiti bongas noi kengät itselleen helsingistä joskus viime vuonna? Bleyer merkkiset (mitenköhän mahdettiin kirjoittaa?), eli siis on ihan tanssikengiksi suunnitellut mutta mulla yleiskäytössä.
Äiti oli maksanu noista vaan joku 20-30e kun ne käsitääkseni on oikeesti paljon kalliimmat.
Jostain urheiluliikkeen tms. "penko-korista".

Cherrydots kirjoitti...

Noi kengät on upeat! Ja komea on myös takana näkyvä tv-radio!

Tiijja kirjoitti...

Juu, ei se mitään, toki ymmärrän! =) Toivottavasti asiat ei ole ihan niin huonosti kuin pelkäsit!