4/04/2009

Just näin, tätähän sitä kaivattiin.

No niin, enpäs sit piinaa ainakaan tänään teitä kuvilla itsestäni muikeilemass typerästi. Tai mistään muustakaan ei tuu kuvia... (paits yhden kuvan koitan linkittää jotenkin...jos osaan...)
Meinaan mitä ilmeisemmin joku fakin levy (oiskohan se nyt se kovalevy?) on rikki meidän koneesta. MAHTIII!
Eihän siel ollu kun kaikki hääkuvat ja musiikit jajaja. KAIKKI.

Argh. No isäntä meni ostaan Gigsuttimesta jonkun uuden jutskan niin kuulemma ne kai saa pelastettua. Hitto mikä viritelmä tää meidän kone :P

Oon tässä vaan kotosalla pyöriny ja huilinu. Olo ois ollu ihan töihin-paluu-kelpoinen jo tänään, mutta kun ne ei tosiaan huoli mua sinne... höh. No, valoisa puoli asiassa on että tulikin sit helppo työviikko. Vain siis su-ma yö ja taas vapaat.

Juttelin tosiaan mun fyssarin kanssa puhelimessa kesken toisspäivän oksentelujen ja pääsen ensi viikolla juoksemaan. ja ei se ollu yhtään pahana kun kerroin hieman koittaneeni tanssiaskelia... Saas nähdä tuleeko satikutia sit lenkillä!
Hitto kun en oo päässy kahteen päivään tai siis tänään jo kolmanten päivään salille. Just kun taas oli hyvä putki lähdössä käyntiin ja otin uusia juttuja ohjelmaani. Mm. kyykyt tangon kanssa (siis joka painaa varmaan 20kg ainakin?) ja äiteen neuvoman mahtavan mahtavan tehokkaan tuntuisen "allien karkotus liikkeen". Näin jo sieluni silmissä miten kiinteet käsivarret mulla jo Linedance Showdownissa on...hehee.

Tilailin taas luotto-ompelijaltani ja "isosiskoltani" Seijalta ihanan mallisem mekon. Sovittiin ettei tarvii kiirellä tehdä, että varmaan vasta kesäkuulla saan sen. Tai toukokuussa. Kun hällä on sillon vähemmän duunia niin keksittää ompleut siiheksi. Koitan saada linkitettyä sen mallin tähän... venatkaas...

Ihastuin tuon juhlavuuteen...
Mullakun noita mekkoja kyllä on, mutta ne on useat aika sellaisia kesäisiä ja hieman "ei-juhlavia". Halusin jonkun mallin jossa on glamouria ja kun kangas tule eolemaan tummansininen niin tuo on sitten tavallaan "salonki-kelpoinen" esim vaikkapa mihin muihinkin juhliin kuin bileisiin...
Ootan kyllä tuota jo niin kovaa. Vallankin kun Seija on mulle ommellu niiiiin paljon ja onnistunut kerta kerralta paremmin.
Meillä ei ihan kamalasti ole koko eroa joten jos/kun seija sovittaa mulle tekeillä olevaa mekkoa itse niin osaa arvioida et istuuko mulle! ihguuuuu!

2 kommenttia:

Tippaiita kirjoitti...

Hmm.... sun pallomekko ja tylli on majailleet täällä käikiksessä lokakuusta lähtien... mitenniin ei olla nähty tai miten niin mulla on laho pää?

Poison Ivy kirjoitti...

oooooo. En oo ees muistanu. Tänään ajattelin tylliä ohimennen kun sovittelin yhtä hame-korsetti yhdistelmää, mutta ajattelin et se vaan on mun jäljiltä..hmm..jossain :)