Tästä tulee oikeastaan ihan täysin turha postaus, koska mulla ei ole mitään kerrottavaa.
Jees. Varmana käymässä hyvin meilenkiintoiseksi tää blogini, taso laskee siitäkin vähästä mihin hyvinä päivinä pystyy!
Tänään ois ollu illalla mahtava tilaisuus lähtee helsinkiin vähän shopedi-shoppaamaan ja tsikuleeraan kun frendi treenaan parinsa kanssa west coast swing kisoihin. Ihqu tanssi-laji indeed! Mutta enpäs teidä pääseekös sitä lähteen. Ilmeisesti ei kun ois muutakin hommelia. Haaaaarmi!
Tässä teille makupala lajista yksiltä enkkulan huipuilta:
Aika mahtia että Cat ja Paul tulee Hämeenlinnaan opettaan ja tuomaroimaan ensi kuussa meidän skaboihin!!
Vaikka tätä WCS:iä usein tanssitaankin tälläseen "ei niin mun mieleiseen musaan" niin rakastan tota lipuvaa, tavallaan eleettömän kaunista liikekieltä. Tosi vahvaa musan tulkintaa ja tanssissa parasta on vielä se että se perustuu niin kovaa viemiseen ja seuraamiseen kun vaan voi!
ah... TULE TULE TULE JO TOUKOKUU!
Oon niin täpinöissäni kaikesta mitä toukokuun alussa tapahtuu.
Eka tietty Wappu jota odotan innolla. Ihania ihmisiä ja bändi jonka näkemistä olen toooosi mielenkiinnolla jo odottanutkin. Onneksi sain sen vapun vapaaksi. En ole kuulkaas ottanu pisaraakaan alkoa moneen viikkoon ja vappuna ajattelin kyllä nollata päätäni kuten kunnon hanun kuuluu!
Sit sain tässä ihqun viestin että 2.5. hellll-sink-iin yhden ihunaisen tytsyn kanssa. En edes tiedä miksi, mutta kuulemma jotain ihan huippua ylläriä! <3 Rakastan tälläsisä mieltä kutkuttavia juttuja ja musta on ihana heittäytyä uusiin juttuihin, ihan ees tietämättä mihin meen, mitä teen, issä yöni vietän? :D hahaa. No ei vana kuulemma jollain yöbussilla pois, sen verran tiedän. Hyvää treeniä mulle olla hermoilematta asioista joista en teidä miten ne sujuu :)
Niih ja onhan sit toukokuun lopussakin hyvät bileet...wou!
Sain tänään muuten viestiä myös Raaseborg-opistolta karjaalta. Meille ja vaunulle on nyt varattu paikat DoDadsiin. Ajattelin varaille ne annakkoon kun se oikein miellyttävä ja palveluhenkinen tyttönen siektä toisesta päästä kertoi että alkaa olla nyt jo aikamoinen määrä autoja ilmoittautunut ja mietintää kohta että mahtuuko kaikki alueelle!
Ja ihan kiva että majoituksista ainakin tulee lasku nyt jos joskus tässä ennen juhannusta niin ei tarvii sitten sinne koittaa säästellä koko summaa vaan kulut vähän jakaantuu useammalle kuulle.
Jeps. mut nyt meen jatkaan kahvin juontia ja töiden välttelyä... (siis kotitöiden).
2 kommenttia:
me ei nyt vieläkään olla päätetty mitä jussina tehdään. mutta koitappa tässä nyt tollaselle MÖRÖKÖLLILLE jutella, prkl.
turhat postaukset on joskus ihan jees.. :)
PS. Olen ihan vitun vammanen, mutta en osaa liittää postaukseen videoo tollain. oisin sen hurtin halunnu laittaa, mutta oon vammane... jee.. :D
Lähetä kommentti