Nyt se Jussin flunssa saavutti sitten minutkin.
Illalla vaan kertakaikkiaan iski päälle.
Olin eilen ekaa kertaa marraskuun jälkeen tanssitreeneissä (tosin en mihinkään kovin nopeetempoisiin tai sähäköihin tansseihin osallistunu...sen verren itsesuojeluvaistoa polven takia sentään päässä...)
Oli kuulkaas aika taivaallista saada kroppa liikkeeseen ja purkaa niitä tunteita jotka sinne on padottu melkein puolivuotta!
Ja niin pois päin. Olen aika sanaton itseasiassa vallankin nyt kun on pää täys räkää ja ajatukset tökkii... Mutta ihanaa!
Huomaa kyllä että kauheen nopeisiin juttuihin (nopeet käännökset, hypähtävät askeleet tms) en kykene, enkä edes uskalla vielä... Parempi niin.
Ja polvi on HIDAS. Esim selkeesti sitä joutuu pakottamaan joissan nopeissa painonvaihdoissa jne toimimaan. Mutta siitä varoiteltiin että kun asentotunto katoaa uusitun eturistisiteen myötä niin jalasta jää loppuiäksi hitaamman tuntuinen kun terveestä.
Tässä muuten kuva mekkosesta jonka vihdoin sain aikaan noista kankaista jotka on pyörineet kaapissa varmaan vuoden, ellei jopa kaksi?
Ihan ilman kaavaa tein ja mä oikeesti olen maailman huonoin ompelija. En edes osaisi mitään kaavoja käytellä.
Mutta tuo kangas on sellasta paksuhkoa, mutta todella joustavaa keinokuitua joten oli helppo muotoilla se päällä kun ei se tarvinu ees ihmeitä muotolaskoksia.
Täytyy jossain vielä varistaa pari ommelta koneella, koska mun paska ompelukone teki tenät keskenkaiken ja pari saumaa on KÄSIN ommeltu! mm, olkaimet.


Kuvissa ei nää kangasta, mutta se on siis sellainen ihana musta jossa on pieniä näennäisesti "kultaisia" hippuja mutta ne välkehtii valosta riippuen punaisena, sinisenä tai vihreenä. Eli siis on kyllä aika juhlava ja bling bling. Kun suurennatte kuvaa niin jossain kohtaa saa vähän käsitystä välkkeestä...
Ilmoittauduttiin muuten myös DoDadsiin juhannukseksi. Niiiiin mahtavaa. Bändejä ei ole kun pari mutta uskon et hyvällä porukalla tulee kivaa ilman suurta kattausta livemusaakin. Olishan ellivuoressakin bileet, mutta kun ne on niiiiiin nähty.
ja joka vuosi menny puolet bändeistä ohi kun ollaan hölmöilty jotain oman sakin kesken, mm. känni-minigolfia jne.
Ja odotan tuota DoDadsin auto-kattausta, jessus mitä kaarojaollu viime vuosina...
Tässä heidän sivuiltaan muutama makupala... (kaksi ylintä on itseasissa kavereidemme entisiä/nykyisiä vehkeitä... <3)




1 kommentti:
Hieno mekko. Tuollainen "yksinkertainen" musta mekko on kyllä niin monikäyttöinen ettei mikään.
Lähetä kommentti