Urakka alkoi jo viime yön tunteina ja juurikin äsken sain sen näiltä osin päätökseen.
Elikkäs yli 40 tanssijalle kilpailunumerot tulevia tanssikisojamme varten.
Ja siis monihan kilpailee eri sarjoissa joten lappuja on askarreltu reippaastu yli tuon 40 kappaletta.
Ja jokaiseen kuoreen lisäksi lappu jossa selvitys useemissa sarjoissa kisaaville että mikä numero käytössä missäkin sarjassa.
Numerolaput piäs vielä iskeä pieniin muovitaskuihin ja niitä meinasin lähtee katseleen kaupoilat jos sattus edullisesti löytyyn...
huh, hommaa piisaa, mutta ihan kivaa hommaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti