4/09/2009

I feel pretty, oh so pretty.

hahaa.
jäi niin soimaan päähän tuo otsikon biisi kun tuo rakas niin sanottu siskoseni sitä eilen kovin lauleskeli :D Oli kyllä niiiiin hauska päivä ja ilta. en tas hetkeen ole nauranu niin täysiä et siiderit pursuu melkein nenästä ja yks tukehtuu kaljaansa :P hehaa.
On ne muna-kokoelmat vaan sellasia :D dadaa. No joo.

En ole uskaltanu kauheesti päivitellä blogiakaan kun siis en oo tätä konetta halunnu kauheesti käytellä ettei pommaa kokonaan, mut ei kai se oikeesti kai ehkä sittekään hajoa.

no, mutta nyt mulla sitten on elämäni ekat rakenne-kynnet...Geeli-sellaiset.
Rakas ystini teki ne ja täytyy sanoa että oon ihan hemmetin tyytyväinen vaikka ovatkin hänen all-time-ekat kynnet jotka on askarrellu.
Eikä taida jäädä kyllä mun kohdalla viimeiseksi, sen verran kovat on visiot mm. Linedance showdowniin. Niihin visioihin kuuluu mm. swarowskin kultaisia strasseja, mustaa lakkaa jne :)

siinä ne työn alla, huomatkaa Tinden ihanat omat "johanna tukiais-kynnet" :D Olen tainnu muutaman kerran kuitata noista "tuksu kynsistä" tässä viime päivinä...
















Jätetäänkö tälläiseksi? :)




















Lopputulos on kaunis, kiitos kultaseni! Tosin ehkä himpunverran olis saanu olla lyhemmät näin ekat kynnet kun oon aika avuton näiden kanssa... :) Tiina tosin ite väittää et ei saanu multa tarpeeks tippien rajoja viilattua piiloon ja että jonkun ajan päästä huolletaan nää uudelleen iskuun ja hiotaan paremmin tai jotain. Musta nää on kyllä ihan tarpeks täydelliset näin!














ja mitä isot edellä, sitä pienet perässä... (tosin toi pieni oikeesti halus näitä kynsiä ennen mua ja meinas potkia mua nilkoilla kun leuhotin sille :D. Joten ei muuta kun artisti paikalla ja siskoselle kans :D)






Ja Hannan kynsistä tuli kans ihan sairaan upeet! Sai taas tuo taiteilija lisää treeniä ja varmuutta. Kohta on sellasia taideteoksia et hinta varmaan pompsahtaa taivaaseen :)
AAA! Ihquu!

Ja tänään nurmijärvelle rokittaan!

2 kommenttia:

hamish kirjoitti...

I STILL FEEL SO PRETTTTYYYYY, OU SOU PRETTYYYYYY :))
Ihana kaksari mulla tossa kuvassa hohohooo.. :D

Tiijja kirjoitti...

INANAT!!!!