4/12/2009

Huuto.netissä kaupan....

Laittelin taas jotakin pientä huuto.nettiin myyntiin.
mm parit kengät joista itse tykkäisin mutta eivät passaa munleveälle jalalle.
Ei siis mitään orkkis vintage kenkiä, mutta ihan kivoja hieman "rock-henkisiä".









Voitte kurkistaa lisää tietoa (toivottavasti linkki toimii...
Poison ivyn huutonet tarjonta



Yhdessä minun suosikki-blogeistani on muuten arvonta meneillään.
Linkki blogiin/arvontaan.
Arvonta

Ei kommentteja: