
No niin täällä sitä sitten möllötetään himassa sunnuntaihin asti.
Vastahan täsäs olikin eka 6 kivaa vapaata ja sit päälle vielä saikkua.
ja myönnän, HÄVETTÄÄ ihan!
Eilen aamulla tosiaan alkoi sillä hemmetin köhisemisellä ja sit tuli aivan järjettömän huono olo. ja pää pöntössä saikin päiväänsä sit viettää.
Mahatauti eka akertaa noin 10-15 vuoteen.
Luojan kiitos nää ei mulle tuu koskaan niin rajuina, jos siis tulevat ollenkaan.
No oisin ollu jo huomena menossa töihin mutta ei ne huoli mua sinne vielä...
Ymmärrän, koska aika katastrofi ois jos mummot, paapat ja henkilökunta saisi tälläsen kivan pienen kulkutaudin.
No, mutta nyt sit vietetään aikaa vaan pötköllään...
Onneksi apulais.os.hoitaja oli tosi ihana, kuten aina, ja vuodatinkin sille miten mua nolottaa pitkien vapaiden jälkeen soittaa et oon kipee... arhg.
No, mutta olivat saaneet kerrankin helposti tekijän joten mieli on hieman parempi..
Ja toki sitten eilen rakas ystäväisen soitteli et pääsis toteuttaan kynsi-projektiakin jo... hööö. MIKS just NYT pitää olla kipee!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti