4/10/2009

pakkasasentoja ja poppimusaa

No huhhuh mikä reissu.
Kotiuduttiin tätnä aamuna noin klo 6 Nurmijärveltä.
Tail Shakersin mussukoilla oli siellä keikka ja olin tuota kitaristin roikaletta ja ystejä sinne kuljettelemassa.
No, siis eihän tuolla sakilla tietty edew VOI olla tylsää, mutta olipahan taas jokseenkin levottomat jutut ja sekopäistä touhua.
Käsittämätöntä, että heti kun tuo nelikko astuu samaan tilaan (tai edes pari niistä) niin alkaa maailman kaksimielisin ystävällismielinen v*ttuilu, säpinä ja legendaaristakin legendaarisempi leukojen loksutus...
NIIIIIN haukoja poikia.

Eilenkin oli jos jonkinlaisista pakkas-asennoista (e viitsi ihan näin julkisesti kirjoittaa enempää) keskustelua ja kasapäin hauskoja huonosti käyttäytyviä heppuja :)
Käytiin isolla rytmiryhmällä syömässä joku kebabi-pulju tyhjäksi ja sit odoteltiin kuumeisiesti night club venlassa että josko joku muukin kuin Mie, Hanna, Iikka ja Roka kunnioittas bändin keikkaa läsnäolollaan.
Pahalta näytti puolille öin, mutta kyllä sinne sit jos jonkinmoista hiihtäjää saapui mestoille.

Onhan nää rockabilly-bändille aina vähän kinkkisiä keikkoja nää ns. "poppi-kansan" suosimat mestat, mutta oli seillä sentää melkein koko ajan joitakin ihmisiä jamittamassa ja kukaan ei buuannu :) hehhee.
Pojat veti ihan huvän setin ja nähtiinpä lattialla makoileva mielenosoitus sen puolesta että kuultiin se iki ihana CRUISING-biisi. aaah!

Mutta kivaa oli ja taisin olla kofeiini-humalassa koska olin kphtuullisen hervoton.
Kotimatka alkoikin olla aika uupunut.
Oli aika tuskaa viimeiset 10 kilsaa pitääsilmät auki. Ja kun Chevy on vielä niin pelottavan tasanen ja nätisti kehräävä kaara niin vaikia oli pysyä skarppina...

No, tänään sitten heräsin tooooosi virkeenä (ihan kuin kauheessa karapulassa, woooot tö hel?) muutaman tunnin unie jälkeen ja ei kun tuonne ABC:n s-markettiin kaikkien kymmenien muiden pääsiäisen yllättämien kanssa. Oikeesti miten voi olla kaikki hieman laitapuolen kulkijaa muistuttavat pissalta lemuavat tyypit just mun kanssa yhtä aikaa kaupassa. Vaikka olenkin töissä hoitsuna tottunu melkosiin aromeihin niin yksi repsukka mies kyllä sai mut melkein yökkäämään. Oli vrmaan viiteen kertaan kusassu pöksyynsä ja anatanu kuivua. argh. Ihan kamala ummehtunu vanhan pinttyneen kusen haju, jonota siinä sitten puolinukuksissa ja edellisen päivän meikit naamassa ja koita näyttää fressiltä... Varmaan joku luuli et se kusen haju lähtee musta koska melkoinen variksen pelätin olin tuolla kaupoilla...

No, sit tuhatta ja sataa kotiin ja siivoomaan. Onneks Jusa auttoi ja saatiin kaikki paikaoilleen ennenkuin tuli sukulaisia tupa täyteen.
Suunnitellaan ykii tosi mageita bileitä...ihguuu!

Ei kommentteja: