
Outi haastoi blogissaan kaikki kivat, joten mun on pakko tehdä tää kun mähän oon ihan helvetin kiva. Kysykää vaikka mun kavereilt ja mieheltä joille aina kiukuttelen? :D
1. Ota kännykkä esiin
2. Valitse saapuneet viestit.
3. Vastaa kysymyksiin saapuneen viestin ensimmäisellä lauseella.
4. Kysymys 1 - ensimmäinen lause ensimmäisestä viestistä.
5. Kysymys 2 - ensimmäinen lause toisesta viestistä, jne...
6. Haasta haluamasi määrä ihmisiä!
1. Mitä sanoisit, jos kumppanisi olisi ollut uskoton? Sun avaimet on täällä autossa... (no karkottasinkin sen varmaan autoonsa siinä tilassa...)
2. Mitä sanot aina parhaalle ystävällesi? Toimititko kengät Kikalle?
3. Mitä sanot ensimmäisenä, kun ystäväsi on joutunut bussin yliajamaksi? kiitos (hui oompas mä kylmä..)
4. Mikä on ruminta, mitä voisit sanoa vihamiehellesi? saanko myös työpaikan numeron? (varmaan juoruisin sen pomolle...)
5. Mitä äitisi sanoo ennen kuin menet nukkumaan? Moi, laitatko tiedon mulle s-postista ja syntymäajasta, osoitteesta jne...
6. Mitä huutaisit, jos voittaisit miljoonan? mulla kurkku kipee, et ihan hyvä (joo, vois sillä kurkkukipu lähee...)
7. Mitä sanoisit Jumalalle, jos tapaisit Hänet? :) (no eiköhän siinä menis aika sanattomaksi joo)
8. Mitä haluat kuulla kaikkein eniten? Mulla koulua tonne 14 asti.. (jaajaa, no kieltämättä olis kiva palata opiskeleen?)
9. Mitkä tulevat olemaan viimeiset sanasi? Ei mulla mitään lomia ole! (hahhaa, hektistä loppuun asti!)
haastan teidät kaikki lukijani. Julkiset ja salaiset. satunnaiset ja vakkarit!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti