Kaivoin kisapukuni kätköistään, reppana oli ihan yksin pimeässä puoli vuotta.
Ah. On se vaan niin ihana vaikka itse sanonkin.
Tässäpä se :)



mustaa trikoota ja ihonväristä harsomaista kangasta (kisatilanteessa puvussa alla iho kangas-toppi ettei tissit vilku liikaa :)
Swarofskin kiviä on kolmea eri kokoa, aika monta sataa ja lisää tulee ensi kesäksi englannin kisoihin.
Kaikki nuo koukerot on siis kivillä tehty, yksi kerrallaan liimaten.
Ja tietty niitä parhaiten kimaltavia
Tulipas taas "itserakas postaus", itseään kuvailee ja sit heiti kaikille näytille :) haa, that´s me <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti