Toivoisin et ois vaan joku allergia/tai ärsytys juttu enkä vaan olis tulossa kipeeksi.
Mutta kun tässä lähipiirissä näitä immeisiä on ollu just kaikissa köhissä niin eiköhän se oo sit menoo. EIEIEI!
Eilen oltiin John Lindberg Trio:a kuuntelemassa Hämeenlinnassa paikallisessa.
Kyllä ne vaan on aikamoisia. Vaikkakin huomaa kyllä että nimestä on se Rockabilly sana pudotettu pois, ja samalla myös siirtyneet astetta rankempaan ja monipuolisempaan tykitykseen. Mutta koska John(ny-boy) tosissaan osaa laulaa niin rankempikaan matsku ei töki ees puritaani-meikäläistä. Raja mulla menee usein siinä, että rankkuus ei ole se juttu välttämättä, mutta sanoista pitää saada selvää. En tykkää örinästä. kiljumisesta tai muusta "mölisen tänne jotain muka helvetin kovaa matskua ja hanat on kaakossa ja kukaan ei saa mitään muuta irti kun kauheen päänsäryn..." NIH!
Paska. En ees salille uskalla tänään mennä kun tää räkiminen alkoi. Helkkarin helkkari!
Mutta joo Täsäs viel pari kuvaa illan anteja. <3

1 kommentti:
Minä täällä odottelen perinteistä kevät flunssaa. Onneksi on astmalääkitys joka estää tautia yltymästä kovin pahaksi.
Lähetä kommentti