4/14/2009

helpotusta?

Tuo miun syöpäepäilyn vaivaama rakas tyyppi kävi tänään siellä lekurissa.
Lääkäri kuulemma EI ollut huolissaan vielä vaikka oireet kaikki Lymfoomaan tosiaan viitaa ja kovaa.
Nyt sitten thorax-kuvat (keuhkokuvat)ja iso kasa kokeita js tutkimuksia!
ONNEKSI ottivat vakavasti tämän ystävän huolen. En ois kestäny jos se olis passitettu kotiin et kyllä se siitä.

Tää päivä meni letetusti ihan munilleen.
Ellu perui treffit (siis ei se nyt päivää pilannu vaan ymmärrän hyvin koska hän on kipeenä) ja sit kun ei mitään pakkoa olly herätä niin tokihan mä nukuin puoli neljään... HYVÄ HANNA! Ensi yönä on sit turha kuvitella nukkuvansa...

Mutta täytyy tästä lähtee tuonne kaupoille pyörähtään, täytys löytää kultainen kiva luomiväri ja vähän muutakin meikkihommaa. mm. huulikiilto/-puna. Heitelin vanhoja niin paljon just pois.

Ja edelliseen postaukseen viitaten...LAITAN HAMEEN PÄÄLLE!

4 kommenttia:

Claire kirjoitti...

tsemppiä kanssa sinne! varsinkin pitkän vklon jälkeen kyllä tekee mieli kaikenlaista alkoholia..

Outi kirjoitti...

aivan ihana tää blogin ulkoasu!

Cherrydots kirjoitti...

Voimia sinun ystävällesi!

Olen muuten outin kanssa täysin samaa mieltä! Aivan upea tämä blogisi ulkoasu!

Poison Ivy kirjoitti...

KIITOS kaikille <3
Tää tausta löytyi ihan netistä googlettelemalla. En ite osaisi mitään tälläsiä tehdä.
Ihan vaan blogger layouts sanalla aloin hakea.