4/07/2009
kynsintää
Voe tokkiinsa. Nyt saan ne kynnet! Ihanaa!
1 kommentti:
Outi
kirjoitti...
iiih, varo! Niihin jää koukkuun :)
7. huhtikuuta 2009 klo 21.01
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
iiih, varo! Niihin jää koukkuun :)
Lähetä kommentti