4/26/2009

unta palloon....


On ollut ihan tosi tosi ihana päivä.
Johtuen siitä että olen noin 80% valoisan ajasta nukkunut onnellisena omassa pehmeessä sängyssä ja osan aikaa sohvalla.
hih hih.
En muista koska olisollu sellanen päivä edellisen kerran että olis saanu ihan niin paljon nukkua kun haluaa!

Tänäänkin ehkä olis mennyt pari tuntia pidempään ekaa unta kiskoessa, mutta tuli soittoa että nyt mars tsiikaileen treenejä :)
Ja olikin kyllä ihanaa nähdä Sonja ja Fanny tositoimissa.
Kisakuume vaan kasvaa kun näkee miten upeassa kunnossa alkaa olla kisaajien tanssit ja kuinka sinnikkäästi niitä toistetaan, toistetaan, toistetaan...
On ne lahjakkaita tyttöjä, eipä juuri lahjakkaampia tai edes samaa tasoa suomesta löydy kuin kourallinen!
sain itsellenikin nappailtua ainakin teorian tasolla esim rumba-vinkkejä jne.

Täytyisi pian ottaa pari yksäriä itsekin että saisi alkaa tunnusteleen West Coast Swingin perusaskelia ja hieman tutustuun Newcommerien rutiineihin ennen Sam:n yksäreitä.

Mutta lempiasioitani olen mitä suurimmissa määrin toteuttanut tänään. Syönyt, maannut ja viettänyt aikaa tanssin parissa.
Ja Jussia on iiiiihan kamala ikävä <3

Ei kommentteja: