4/18/2009

Niin myötä kuin vastoinkäymisissä.



Asiaan sen lähemmin julkisesti menemättä, niin haluan vaan kertoa ihan kaikille miten rakastankaan mun läheisiä ihmisiä.
Rakastan mun miestä, joka kaikkine pikkuvikoineen on suoraselkäinen ja rehellinen.
Mies joka myöntää kun mokaa ja ei kuseta koskaan... (Ok, saattaa se huijata jos esim joku yllätys sitä vaatii :D).
Ihan sama jos se on epäromanttinen tai joskus hermostuessaan päästelee sammakoita suustaan, mutta taas ymmärrän kahta kovemapaa että meillä on se isoin asia kunnossa. LUOTTAMUS.

Rakastan myös mun ystäviä jotka on pysyneet rinnalla hyvinä ja huonoina aikoina. ja etenkin se tekee mut hurjan ylpeäksi miten ne luottaa minuun, ne kaikkein rakkaimmat ainakin.
Ihanaa olla ihminen jolle voi soittaa pahimmalla hetkellä kun meinaa pudota. vakka keskellä yötä.

Elämä tekee kipeää, (joskus omalla kohdalla, joskus sivusta seuraten) mutta aina vaikeudet tuo kuitenkin jotain hyvääkin. Auttajalle ja autettavalla.

(P.s. MEILLÄ siis ei ole mitään kriisiä, mutta liian läheltä on saanut seurata ikäviä asioita :( )

Ei kommentteja: