4/06/2009

Voiko mulla muka käydä tuuri.

Bongasin tänne duuniin tullessa et nyt on kiertävä lista tehty...
Ja mullahan siis on oma 3:n viikon lista jota kierrän maailman tappiin asti :)
Pomo oli tehnyt siitä oikeen kivan. Voin jopa syksyllä aloittaa esim keskiviikko-iltaisin harrastuksen (siis suomeksi: mennä opiston rivitanssitunneille ;D), koska joka keskiviikkoa on vapaa/aamu/yö. Samoin joka sunnuntai pystyy käymään tanssimassa, vallankin jos ottaa keskimmäisen viikonlopun sunnuntailla työajan lyhennyksen et pääsee 30minsaa aiemmin...
NIIIIN MAHTAVAA! Tää oikeesti helpottaa niin helvetisti elämää.
Nyt kun sit Samkin tulee kesällä useemmin suomeen treenaan meitä niin voin huoletta ottaa mille vaan sunnuntaille tunteja! ah!

Ja laskin tietty heti uteliasuuttani miten mun juhannus menee...
Voitteko arvaa...
tattada tattada daa daa... *rumpujen pärinää*
MÄ JÄÄN Perjantai aamusta vapaille!!!! ah!
Eli reissuun päästään jos vaan sellaista johonkin päin aiotaan toteuttaa.
Ja samalla lailla käy muuten elokuussa ennen mun lomaa. Loma alkaa samalla alilla perjantai-aamusta vapailla... <3
Toivottavasti noi nyt pitää paikkansa ja kukaan ei mee rukkaan niitäö mitenkään!

SOOOOOU HÄÄÄPIII.

Ihquu. Vajaa 2 h duunia suunnilleen ja sit nukkuun muutamaks tunniks ja sit meen tuon yhen murusen luo ja se alkaa värkkään mulle bjuutifuleja geeli-kynsiä :)
Sellasii hienouksia mulla ei oo koskaan ollu!

Ei kommentteja: