.jpg)
Hitsi. Minnuu jännittää mihin mie vielä joudunkaan!
Mulle tossa pari viikkoa sitten ytäväni rakkaani ilmoitti että 2.5. sit mennään helsinkiin. Ei sen enempää, kuulemma ylläri.
Olen kuulkaas muruset totaalisen innoissani ja ravaan jännä pissalla suunnilleen puolen tunnin välein. Töist ei tule mitään kun mieli askartelee vaan kaapissa odottavassa NVY-skumpassa ja ko 17 jolloin kyyti saapuu noukkimaan!
Mulla on pinei aavistus asiasta mitä tää ylläri voisi olla koska eksyin tuossa yhdelle keskustelufoorumille... Mutta se olis niin järjettömän mahtavan upean käsittämätön homma että en uskalla sitä edes ajatella.
Ihan hassua tällänen kun tykkään ite keksiä muille ylläreitä, mutta juurikaan koskaan kukaan ei ole mulle tehnyt koskaan mitään tälläistä! oon ihan täpinöissäni! Ystävät todellakin on elämän suola ja sokerikin!
Kirjottelen joskus paremmalla ajalla vapusta ja tästä tulevasta illasta. Nyt ei kerkee kun taas mummot kutsuu!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti