
Voi lutu luttanat ette teidä miten miulla on ollu mahtava päivä!
oon niin tohkeissani ja adrenaliiniä täynnä että oikeen hirvittää koska tää nousukiito katkeaa ja rymähdetään alas.
Mutta nautitaan nyt niin kauan kun sitä piisaa <3
Hannani, rakkaan almost siskoni, luo oisin kovin halunnu kaffeelle tänään, mutta aikataulut ei sit lopunkaiken menneet yksin llenkaan. Mutta kaippa tässä elämässä kerkiää kahvitella :) Tokihan se ois tänäänkin maistunut kyllä!
Mutta sit jäi taas puolestaan aikaa hoitaa hyvin hyvin tärkeät skumppa-ostokset tänään! Huomena oiskin ollu ihan YBER-kiire, joten onni onnettomuudessa.
Marssin alkoon ja sieltä pois viiden skumppa-pullon kanssa! Tädit meinaa vähän irrotella Showdown Gaalassa lauantaina. On mansikka-skumppaa ja passion.skumppaa. ah! NAM.
Piristyin alkossa, koska mitä suuremmalla todennäköisyydellä olen hyvin nuori ja viaton, koska MULTA KYSYTTIIN PAPERIT. Eli henksut, eli pahvit, eli eli...
Ja myyjä itse vaikutti siltä että hyvä jos 23v on mittarissa :D
Enhän mä tosiaan muuta kun 30v täytän vuoden päästä! hih.
PIRISTI!
Siiten oli vuorossa aulanko ja talkoiden alku! saatiin ihan jättipaljon jo aikaan ja on se vaan niin sydäntä riipovan ihanaa knn kisakuume nousee ja näkee taas miten kisa-sali rakentuu kristalikruunujen loisteeseen. Ihmisillä on hyvä fiilis ja kaikki jaksaa oainaa nuisematta! oon niin ylpee noista nuorista tanssija-lupauksista jotka kans yhtään nurkumatta touhusvat samaa tahtia kun aikuisetkin. pirskatti että oli taas kivaa.
ja olin toki tuon kuvassakin poseeraavan ihanan ihanan hurmurin kanssa lähikontaktissa pari tuntia. Käsittämätöntä miten jonkun kanssa voi olla niin luonnollista tanssia ja olla ihan iholla kii. Yhtään ei vaivaannuta tai muutenkaan ole vaikeaa. Sam:llä on usomaton kyky saada jokainen tunteaan itsensä niiiiiin spesiaaliksi.
Niin, siis jos nyt jäi epäselväksi, niin kyseessä mun (ja monen muun) Englantilainen lahjakas, nuori ja komea Pro-Am opettaja. Treenatiin tänään kaksi tuntia kun lauantaina potä kisata taas puolen vuoden tauon jälkeen.
Polvi kesti todella hyvin. ei ees nyt jälkeenpäin ole juurikaan turvoksissa. Lonkka kylläsitten ärsyyntyi ja jumittaa, mutt buranaa naamariin!
Sam tosin pudotti aika pommin mun niskaan.... Sääntömuutos (eli siis newcomereille 2 tanssia vaina entisen 3:n sijasta) EI OLEKAAN VIELÄ VOIMASSA!
Eli siis vedän kolme tanssia kisoissa ja WCS ei kuulukaan mun kisatansseihin!! SHIT! se olsi ollu kivsa.
No mutta, mulla on nyt sit chacha, East coast swing (jive tyylinen tanssi9 ja twostep. Chacha ja ECS oli yllättävän hyvin muistissa tai lähinnä jossain alitajunnassa ja niistä varmaan jollainlailla selviän lauantaina. Twostep tulee oleen paha. Putoon koko ajan rytmistä ja sekoilen.... Mutta eipä hättä. Kunhan sen kvalfiointi pisteen saan niin tavoitehan on oikeesti siellä kesän (elokuu, englanti) MM-kisoissa! ja sinne ehtii treenata kyllä!!!
No mutta nyt äkkiä tää työ-yö tästä pois alta ja sit muutama tunti unta palloon. Sitten jatkaan talkoita ja fiilisteleen! ja illalla olis Hotelli vaakunassa isotrokkibileet ja mm Jussi Syren & Crazy Cavan soittamassa!!!! Sinne lupasin lähtee kuskiksi kun täytyy skarpata kisojan akia perjataina!
.
1 kommentti:
Hih. Taas täällä lukemassa:) Täältä sun blogista bongasin jo aiemmin tuon passion skumpan ja pakkohan oli itekkin käydä hakemassa sitä vapuksi mukaan. Ja oli muuten aivan tajuttoman hyvää! Täytyy tänään taas käydä hakemassa pullo tai pari :)
Tuosta henkkareiden kysymisestä... Ite olin viime kesänä ruotsissa ja siellä lukee isoissa kylteissä että jos olet alle 30 varaudu näyttämään paperit. Kassalle kun pääsin viinojeni kanssa niin myyjä vain hymyili nätisti eikä kysynyt mitään! Ja mä olen vasta 23!! Kyllä maistu sudukat sen jälkeen. :D
Aurinkoista päivän jatkoa! :)
Lähetä kommentti