jea jea jea.
Ui mikä dagen tänään on ollu.
Ihan kupliva olo, enkä siis tarkoita mitään pieremiseen liittyvää vaan sellanen odottava ja ihan räjähtävän hyvä viilis.
Ei uni maittanu aamulla kauheen pitkään vaikka työyö olikin takana joten olin jo puolenpäivän huitteissa Tindellä ja lähettiin vähä kylille syöpöttään ja hengaan.
Käytiin myös Jussin ruokista häiriköimässä ja juomassa kaffeeta kun se syöppöili <3.
Tästä tulee niin viiiiitun tylsä postaus kun en voi vielä kertoa kaikista ihquista asioista joista tahtosin, kun aivan liian paljon on vielä selvittämättä ja varmistamatta. Mutta ihania asioista ja suunnitelmia on.
Oon ihan täpinöissäni taas, johan tässä tylsyyttä kärsittiin SD:n jälkeen mutta nyt on nokka taas niin kovaa eteenpäin.
pakara kipu helpottaa onneksi kun sain taas hankittua buranaa itselleni. Droppaaminen siis auttaa... oon saanut jopa nukuttua!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti