Ainakin ihan sunnuntai olo.
Kävin porukoilla juoruamassa ja hakemassa showdownin käsiohjelmat. Äitikin on ihanan intona tulevista kisoista <3 On se vaan niin ykkönen kun jaksaa ja haluaa olla mukana. Auttaa ja tehdä yhdessä.
Samoin isä. Se oli niin ihana kun selitti perusteellisesti millä ohjelmilla väsäs tänä vuonna käsiohjeman. Se oli suloisuus itekseen painanutkin ne vakka mun piti mennä sen avuksi juokseen kahden kerroksen väliä nappaan valmiit ohjelmat ulos koneesta. ne on niiiiin ihania. parhaat vanhemmat <3
Sit kaikkien nimeltä ja sen enempää mainitsemattomien mutkien ja tapausten jälkeen päädyttiin viettään iltaa hotelliin ja ottaan tuntumaa tulevaan viikonloppuun. Nyt on taas kynnetkin edes auttavasti kii käpälissä. meni vaan ihan munilleen suunnitelmat muststa kynsistä kultaisilla strasseilla koska kynsilakka osoittautui yhteistyökyvyttömäksi...
Nyt sit tässä työyön lomassa koitan poistella mustan rippeitä ja laittaa niin maan perkeleesti kultaista päälle että saa edes jokseenkin järjellisen näköiseksi nuo raapimakalut! Mutta kyllä nää mulle kelpaa :)
Huominen menee varmaan ihan siivillä.
Kunhan saan itseni ylös sängystä niin meen (toivottavasti) Hanskin luo kaffelle. Toivon tosiaankin ettei kutsu mistään syystä lakkaa olemasta voimassa koska en o k.o. neitosta juurikaan viime aikoina nähnyt. Sääli ja harmi.
Sit klo 17 Aulangolle opetteleen ees alkeet Pro-am rutiineista... Tuun oleen kyllä lattialla ihan kauhee, mutta viattuakos sitten kun ei ole siinä sarjassa edes vastustajia! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti