5/15/2009

Mikä onkaan pahempaa kuin nälkäinen mies?


Onkohan miehillä joku sisäänrakennettu on off nappi mielialoissa jotka vaihtelee sitten tuon vatsan tyhjyys-tilanteen mukaan?
Meinaan meillä tuo elämäni valo on aloittanut maanantaian "mehiläisen sairaaladietin", jolla siis oikeesti ei ole tekemistä Mehiläisen sairalaan kanssa. Muistaakseni turun sanomissa tms oli viime kesänä juttua et sairaala kieltää yhteyden itsensä ja k.o. kitukuurin välillä!

No joo, jo ajattelette että ite eläisitte kupilla mustaa kahvia iltapäivään jolloin saa syödä kurkkua ja 2 munaa ja sit taas mennään iltaan jollon saa syödä vähän lihaa ja hedelmiä niin olisko hyvä mieli??
Ja vissyä turpaan 3 litraa päivässä.
Ja olutta ei yhtään koko kahden viikon aikana!
Järkkyä sanon minä joka inhoon kaikkia kitukuureja, vallankin karppauksen maailman ja kulinariset nautinnot löydettyäni!

Toki herrlta on elopaino notkahtanu nyt jo viidessä päivässä sen melkein 4kg alas päin, mutta kyynisenä ihmisenä epäilen sen menettäneen kuitenkin nesteitä eneimmäkseen. Mikä sinällään on sekin hyvä koska turvotuksiakin saattoi entisten elintapojen seurauksena olla.

Mutta arvatkaa kuinka rattoisaa täällä on ollut meillä molemmilla kun toinen on ihan tyhjä ja itkuinen (tosin alkaa jo helpottaa onneksi!) kun hetkeks taas ei ollu suunnitelmia joiden eteen puurtaa ja kaikki ihqt tanssi-ystit taas takas himoissaan. jne. No kyllä te tiiätte. Tätä samaa vinkumista kun on ollu jo aiemminkin :)

Ja sit tuo toinen, muru rakas pieni raastava riiviö, se on ollu koko hemmetin viikon niiiiiiiin kiukkunen kun sen on nälkä ja vituttaa kytätä syömisiä. Niin ristiriitaista että haluaa olla tollasella kuurilla, mut sit kuitenkin kiukuttelee ihan koko ajan. Paiskii tavaroita (siis ei nyt mitään huonekaluja, mut esim kengät lentää kipakasti naulakon alle ja lätsä hattuhyllylle jne..) ym.

Mutta joo. Koitan tässä keräillä itseni kun alkaa oma olotila tokenemaan sitä mukaa mitä enemmän tulee uusia suunnitelmia ja tekemistä! <3 Nyt jo taas omnta ihanaa asiaa odottamassa! jei!

Mutta lähen nyt ostaan tolle nälkä-monsterille kalaa ja vien sille sit evästä duuniin!

Pus mus murut!

2 kommenttia:

hamish kirjoitti...

jaa se ryhty siihen? hullu sanon ma! mutta niinkun sanoin jo kauan sitten ja sä sanoit nyt, että nesteet ne lähtee ja sitten jos/kun palaa takasin samoihin tottumuksiin kun oli ennen kuuria niin se kilot on äkkiä takas.

pahinta varmaan se kaljattomuus kuitenki?

ja aattele jos se polttais ja lopettais röökinpolttookin tähän samaan syssyyn. OMG!

Poison Ivy kirjoitti...

hahhaa. Joo se ois kamalaa! Kyllähän siitä röökivierotuksestakin sillon selvittiin niin kyllä tästäkin!