Joutuuko tästä nyt TAAS kerran meneen lekuriin vai parantuiskohan ihan itsekseen tuo pakara.
Kauheen kiva kun on tuo lonkan/pakaran seutu todella kipeä.
Epäilen bursiittia lonkan seudussa, siis limapussin tulehdusta. Oireet sopii täysin... mm. yön aikaiset säryt vallankin kyljellään ollessa jne.
Ja se kun tulee rasituksesta, mikä siis myös sopii kuvaan oooooikein hyvin. hemmetti.
Onneksi hoito on niinkin yksinkertainen kun lepo ja tulehduskipulääkkeet.
Eli osataan vaan buranaa ja viikon hevoskuuri sitä niin kai se sillä.
Harmi että noi panacodit loppui, niistä ois iso apu yöllä...
Joo, että sellasta persee kiristystä täällä. vali vali.
Ärsyttää kun oon aina tällänen kauhee kiukuttelija ja valittaja kun on kipuja!
Mutta hemmetti kun haluis treenata ja lenkkeillä ja vituttaa vaan lepuuttaa...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti