oon varmana jotenkin nyrjähtänyt sijoiltani koska mua ei vituta, ei sitten mikään!
Oon jopa pystyny muutaman ihmisen tosi ärsyttävän ja ruman käytöksen työntämään ajatuksistani. Ei kai voi olla mun murhe jos aikuiset ihmiset käyttäytyy kuin uhmaikäiset kakarat ja pahoittaa tahallana toisten mielen?
- Nyt ei vaan ole aikaa miettiä toisten motiiveja ja kiukkuja liiemmin. Mieluummin keskittyy hoitaan itselle uskotut hommat hyvin ja nauttimaan kun on sen aika!
Eilen käytiin Aulangolla sopimassa loput Showdown hommat ja selvisikin mukavia juttuja kuten että saliampääseekin varmaan rakentamaan hyvissä ajoin jne. Saadaan myös ihunaisen Anin kanssa LA-Su yölle huone Hotellista (Aulangolta) huone joten ei tarvii raahata kamojaan edestakas. Vaikka eipä mulla olis ollu mitään vastaan Anillakaan majoittumista, mutta kerrankos sitä hotellissa juppailee :D <3 <3
Eilen illalla olin myös taas vähän tutustelemassa west coast swingin saloihin.
Tiinalle oli yksi Lahtelainen kundi tunnilla ja mä kävin kans osan aikaa soluilemassa WCS-opetuksessa ja hei, ei se ole ollenkaan niin vaikeaa sittenkään... Ehkä?
Ja vielä kun pääsen Samin kanssa torstaina kaks tuntia treenaan niin west coastista voisi saada jopa jotain tolkkua! Twostep jää kyllä ihan vaiheeseen, mutta pääasia että MÄ TANSSIN TAAS!!!
Voi vitsi...oon niin täpinöissäni!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti