Hymy korvissa makoilen sängyssä peiton alla.
Väsyttää ihanasti kropassa on mahtava liikkumisen jälkeinen olotila.
Tekisi hyvää nukkua, mut toisaalta haluan vielä nauttia tästä olosta.
Meillä on pro-am tanssivalmennus viikonloppu menossa ja nää on aina yhtä ihania ja odotettuja. Näinä viikonloppuina haluan vaan hengata salilla, tavata ihania ystäviä ympäri suomen ja tietenkin TANSSIA. oi.
Vallankin viime vuosi opetti ettei elämä koskaan ole itsestäänselvyys
vaan siitä on nautittava sydän auki ja kaikesta huolimatta.
Mitä sitten jos joutuu joustamaan tuntien aikatauluissa tai vaikka
lonkkia vähän kivistäis. Tanssi, kuten mikä vaan muu intohimo, on
kaiken vaivan arvoista. Ja ne ihmiset sen parissa. Rakkaita. Usein yksi
sana, hymy, katse kertoo niin paljon. Ilmeestä jo näkee että kaikille
se on tärkeää ja ennenkaikkea helvetin hauskaa.
Sain omista suorituksista hyvää, tärkeää, kannustavaa ja kaunista
palautetta. Kehuja. <3
Sydän mykkyrällä ilosta kun treeni näyttää vihdoin tuottavan tulosta.
Monta asiaa säilytän sydämessä tästä viikonlopusta. Voimauttavia
hyviä asioita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti