On asioita joita haluaa pitkään ja hartaasti.
On tehtäviä jossa tietää olevansa hyvä ja tietää yrittävänsä parhaansa jos saa tilaisuuden.
On sanoja jotka tekevät nöyräksi ja kouraisevat tunteita ihan jätti-hurjalla forcella.
Sanoja joissa kulminoituu kaikki yhdessä koettu ja eletty ja jotka kertovat siitä että yhdessä koetaan vastakin.
sanoja joista tulee ylpeiksi ja jotka tekevät sinut toiseksi, joksikin jolla on tärkeä ja ihana rooli.
Sanoja jotka saavat itkemään ilonkyyneliä.
Just nyt musta maailman paras sana on: KUMMITÄTI.
Ja kaikki se mitä se yksi kysymys teki. Kummitäti. KUMMI. Siihen vastataan tietysti kyynelien lomasta että tottakai.
just nyt tuntuu että ihan oikeesti sydän voi pakahtua ilosta ja ylpeydestä.
Kummitädin sydän <3
2 kommenttia:
Kummius on ihana asia ja kunnia asia, onneksi olkoon:)
Me pohdittiin kovin tarkkaan Kertun kummeja ja päädyttiin mielestämme loistavaan kolmikkoon. Näistä yksi, joka asuu lähimpänä ja jonka ajattelimme olevan Kertulle tärkeä ihminen, ei ole nähnyt kummilastaan kesän jälkeen..Ei ole kai kovin kiinnostunut ja muut asiat ajaa edelle. Oon siitä tosi surullinen. Kyseinen ihminen kuitenkin otti "tehtävän" vastaan tosi otettuna ja iloisena. Onneksi Kertulla on ne kaksi muuta ja muitakin tärkeitä aikuisia..silti..surullista. Kummeilta kun toivoin kaikista eniten sellaista jatkuvuutta...
Näin se elämä menee.
Mä luulen et omalla kohdalla on aika luontevaa tavata kummipojua kun kuiteskin sukuloidaan muutekii.
Mutta tuksin joka viikko tai ees joka kuukausi nähdään kun välimatkaa tule eoleen yli 100km. mutta kuiteskii.
Lähetä kommentti