Mulla ei oo oikeen sellasta päivän polttavaa sanottavaa just nyt, niin kävin hakeen inspistä Sadun blogista (Se muuten on ihana tyttö että jos ette jo seuraa blogiaan niin kannattaa pian klikata itsensä sinne: "Pimeä tie, mukavaa matkaa"
Tai siis kyllähän mulla taas olisi mielen päällä vaikka mitä, mutta tulis oksennettua sellanen karvapallo näin kirjallisesti että en ala sitä herhiläispesää nyt sorkkia.
Myssytellään tuonnemmaksi niitä ajatuksia ettei tuu taas joku vuosituhannen avautuminen ja julkinen nöyryytys. :)
Sen sijaan muistelen hetken vuotta 2010, ja sen jälkeen sitten suunnataan katseet tiukasti eteenpäin ja parempaan päin!
IHMISSUHTEET:
1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana?
Olen kyllä. Yhden työkaverin kanssa ollaan enemmän hengattu vapaa-ajallakin yhdessä ja vietetty mukavia yhteisiä menoja <3 Kiva leidi!
2. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt?
Jeps. Ollut nukutettuna. Käynyt Manchesterissä.
3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?
Noup. Kun tuon ihanan miehenkin kanssa ollaan kuitenkii aviossa jo :)
4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta?
*Sain ystäviltä lahjaksi matkan Englantiin rivitanssin MM-kisoihin. Matkat, kisapassit, käyttörahat, kaikki käytännönasiat jne oli hoidettu täysin mun selän takana. En oikeen vieläkään oo päässy siitä asiasta "yli".
*Kuulin että serkkuni saa vauvan (siis juuri tämä sama vaavi joka nyt edellisenä yönä syntyi)
*Jussi ja miten se hoiti mua kun olin tosi sairas.
5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?
Hahaha. Jos jonkun niistä kanssa en ole riitaantunut niin on aika erikoista. Mä ny tussahtelen kaikille, aina. Oon vähän sellanen räjähdysherkkä tyyppi... * moloa * Mut onneksi nuo oikeat ystävät yhä on rinnalla.
6. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?
Olen. Ihan jätti raskas ja vaikea vuosi. Isoja tunteita. Mikään ei ole enää itsestään selvää. Toisaalta olen ehkä oppinut ymmärtämään oman rajallisuuteni, mutta en veiläkää sitä että ei voi vaatia itseltään liikaa...
7. Oletko lihonnut?
Paino on sahannut rajustikin. Sairastuin vakavasti juuri ennen vuoden 2010 vaihdetta ja lääkitykset ja vaihteleva ruokahalu (ja herkut) on tehnyt kropalle millon mitäkin.
8. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana?
En onneksi,
9. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?
Potterin Hartsan kävin kattoon yksin? Siis en tätä viimestä vaan sen edellisen... ei kun oliks se ees tänä vuonna?
10. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä?
TURHANPÄIVÄINEN ÄLYKKYYS:
1. Kuka oli paras uusi tuttavuus?
hmm... Rea varmaankin. Hän yber symppis tyttö.
2. Synnyttikö kukaan läheisesi?
öööö.... 2010? Ei kukaan ihan lähipiirissä.
3. Kuoliko kukaan läheisesi?
Ei. Mutta työssä kuolema tuli kohdattua taas useaan otteeseen.
4. Missä maissa kävit?
Englannissa 2x.
5. Mitä haluaisit vuodelta 2011 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2010?
*Voiton jossakin tanssikisassa :) Tai edes vähän paremmin sijoittumista kuin viimeiseksi. haha.
*Haluan terveyden ja kropan mahdollisimman tasaiseen kuntoon ja olotilaan.
*Haluan päästä tiettyjen asioiden yläpuolelle. Ettei joitkain juttuja tarvitsisi enää epäillä tai miettiä. Ja ettei antaisi tietynlaisten ihmisten viedä voimia sillä että annan itseni ärsyyntyä
6. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2010?
3.1.2010. menin pahaa aavistamatta sairaalaan "rutiini-leikkaukseen" ja siitä alkoikin kolmen kuukauden, tai oikeastaan koko vuoden jatkunut helvetti.
7. Vuoden suurin saavutuksesi?
HENKIIN JÄÄMINEN!
8. …ja suurin epäonnistuminen?
Oma käytökseni monesti. Menyt niin överiksi että jälkeenpäin hävettää. * Huokaus *
9. Kärsitkö vammoista?
Vammoja ei onneksi sattunut. Se oliskin ollu jo vähän liikaa.
10. Mikä oli paras asia, jonka ostit?
KUIVAUSRUMPU! Tai Jussi osti sen mulle joululahjaksi.
11. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?
Jussin. Se on menny mun rinnalla niin monesta pahasta paikasta läpi että heikompi ois jo lähteny meneen sataan kertaan.
12. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?
En kommentoi jukisesti :(
13. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
Kyllä ne ihan kurkusta alas meni...ruokana. Ja muuhun pakolliseen. Myös Kylpyhuone remontti vei monta tonnia.
14. Mistä innostuit eniten?
Pro-am tanssista varmaan, yhä enemmän ja enemmän. Loppuvuodesta tykästyin tosi kovaa twosteppiin. Alkuvuoden hitti oli WCS.
15. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?
Onnellisempi. Vuosi sitten jännättiin selviänkö vai niittääkö kuolo viljaa.
16. Lihavampi vai laihempi?
Pläskimpi hyvinkin taidan olla.
17. Rikkaampi vai köyhempi?
Rikkaampi varmaan tavallaan kun lainoja on makseltu taas vuosi enemmän pois?
18. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?
Kunniottanut ihmisiä ja erilaisia ajattelutapoja.
19. …entä vähemmän?
äksyily ja kaiken rokaruoan/karkin jne syönti.
20. Miten aiot viettää joulun?
Vietettiin joulu ekaa kertaa meidän omassa kodissa. Sukulaiset tuli kerrankin meille meidän passattavaksi.
21. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi?
Olisin hillinnyt itseni vähän paremmin MM-kisoissa. Sellanen julkinen poraaminen ei ollu ehkä kauheen kypsää.
22. Rakastuitko vuonna 2010?
Jussiin moneen kertaa uudelleen ja uudelleen.
23. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli?
Ei mulla oo sellasia kun mulla on toi kymmenen vuoden juttu meneillään.
24. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?
frazier, House... en kattele kovin paljoa telkkaria.
25. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?
Ihan samoja tyyppejä vihaan yhä :) hahah. tai sit oon vihaamatta ;)
26. Mikä oli paras lukemasi kirja?
Tää on helppo. "Kaikki muuttuu Paremmaksi".
27. …entä musiikillinen löytö?
Tietty tosta rockabilly-genrestä löytyis paaaaaljon esimekkejä. Mutta nostan tähän mua koskettaneen ChaCha biisin. Raul Malo- I see you. rakastan sitä biisiä.
28. Mitä halusit ja sait?
Rakkautta, ystävyyttä.
39. Mitä halusit, muttet saanut?
Aina en saanut niin paljon kiitosta ja kunnioitusta kuin olisin kaivannut.
30. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?
Potteri ja rare exports on jäänyt eniten mieleen! oih.
31. Mitä teit syntymäpäivänäsi?
Kilpailin MM-kisoissa Englannissa, Pro-am sarja osu synde päivälle. Vedettiin kikan kanssa myös hilpeät iltapäiväkännit! Illalla oli naamiobileet.
32. Ketä kaipasit?
Mummoa! Ja Helin kanssa nähtiin ihan liian vähän.
33. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
Jussi, ystävät: etenkin pari heistä joiden kanssa eniten ajatuksia vaihdoin. Äiti. Tanssiminen.
34. Mikä yksi asia olisi tehnyt vuodestasi äärettömän paljon tyydyttävämmän?
Jos olisin saanut olla terve ja ei olisi tarvinnut maata "rampana" useampaa kuukautta.
35. Miten kuvailisit vaatemuotiasi vuonna 2010?
Lähinnä kamala. haha. Verkkareissa ja hupparissa oon lohmustanu taas ihan liikaa.
Mutta sillon kun jaksoin panostaa niin aika kiva. Vintage-henkinen, naisellinen.
36. Kenestä julkisuuden henkilöstä pidit eniten?
Dr Housesta varmaankin. Se on ihana.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti