1/14/2011

gossip-therapy

Päätin eilen illalla että tästä päivästä tulee helvetin hyvä.
Eilen olin illalla aikas romuna, mieli maassa kun selkää ja lonkkaa taas koski niin kovaa. möh.
Ja päässä pyörii myös muutenkin taas sata ajatusta omasta rajallisuudesta ja voimavaroista. Oon niin tottunut aina meneen ja tekemään, että sit kun tulee jotain mikä hidastaa tahtia niin johan on sit pelko persiissä että ihan hyödyttömäksi raakuksiko tässä on muuttumassa.

Illalla sängyssä makaillessani ja syventyessäni musiikin rakkaaseen maailmaan. Mielessäni tanssikuvioita kertaillen päätin että tänään en anna minkään lannistaa.
sattukoon tai särkeköön, mutta tää päivä on tärkeä.

Aloitin aamun vapaaehtoisesti seiskan aikaan heräillen kaikessa rauhassa.
Sit piiiiiitkä höyryävän kuuma suihku, vähän venyttelyä ja nautiskelua.
Sen jälkeen kokkailin itselleni ihan huippu hyvän aamupalan.
Ja kaaaaaaaahviaaaaa että lähtee kone käyntiin.

Sit olen tässä popitellu tän hetken favoritti biisejä, ihan liian kovalla. Tanssinu ympäri kämppää. meikannut, laittanut vähän tukkaa. Surffaillu ja ehdinpäs yhden rakkaan rakkaan kanssa aamusella tsättäileenkin hetken <3. luv you.
Tai siis mitämää nyt valehtelen, kahden rakkaan kanssa!!!! <3

oottelen toista niistä mua hakemaan ja sit suunnataan Girls Day Out- reissulle Idioottiparkkiin... öh, siis Ideaparkkiin. Kolutaan Aleja itsemme kipeeksi. Juodaan Arnoldsilla kahvit kuten aina teininäkin tehtiin :) Koska sisäisestihän me ollaan yhä ne kaks 13vuotiasta jotka huuteli ikkunasta inttipojille ja hihitti niin maan perkeleesti kun ne huomas meidät...

Ja aion hihittää ja kikattaa tänäänkin. ja juoruta. Tai siis eihän me juoruta vaan me raportoidaan vaan ;) Koska minähän olen täydellinen enkä koskaan juoruais mistään :D haha, You wish!

Aiotaan myös syödä hyvin... ja tunnettuun tapaamme puhua, puhua, puhua. pelastaa maailma taas vähän paremmaksi paikaksi.
Itellä on ainakii taas vähän joku matalapaine ja liikaa mielessä juttuja jotta oisin ihan paras ihanin itseni, joten tällänen tutun ja turvallisen ystävän kanssa vietetty päivä tulee todella tarpeeseen.

Kyllä mä vaan olen onnellinen noista mun ystävistä. Jokainen on omalla tavallaan se rakkain ja paras. Siis kun puhutaan noista ihan kaikkein lähimmistä. Ilman niitä (ja jussia ja äitii ja isii ja muuta sukua) ei olis mua, en vaan pärjäis ilman. En ees haluis pärjätä.
Musta on niin ihanaa että on ihmisiä jotka ihan oikeesti välittää.
Kuka sen sitten näyttää mitenkin. <3 Ihania tyttöjä ja poikia.
Tää on teille, biisi joka kolahtaa muhun vaikka ei varsinaisesti sitä omaa genreä todellakaan ole.
Mutta noi sanat...oi.

Ei kommentteja: