Tää on jo oikeesti aika hälyyttävää..
Viime yönä näin unta että mulla oli IPhone ja opettelin ihan raivolla sen käyttöä.
Haha.
Mun täytynee siis varmaan oikeesti alkaa aktiivisesti tutustua sen ominaisuuksiin, ensin vaikka näin netissä, kun se kerran jo tulee uniinkin :D
Voi morjens.
Oon viettäny mukavan rentoa viikonloppua.
Sain perjantaian reilun kuukauden yskimisen ja vajaan 2 viikon muiden flunssaoireiden, ja totaalisen fyysisen väsähdyksen, jälkeen kunnon kuurin antibioottia. Kuulemma sillä kamalla lähtismjo lievä keuhkokuumekin. Cuul.
Ja kappas. Olo alkaa olla aivan toinen.
tokihan vieläkin väsyy nopsaan, mutta eipähän tarvii enää pinnistellä kaikissa arkiaskareissa. IHANAA tulla terveeksi.
Muutenkin tässä on tosiaan nyt sellainen asenne et muija kuntoon joka kohdasta.
On lääkäriä ja muuta vastaavaa varattuna.
En haluu enää riskeerata mitään vaan hoidatan kaikki krempat ja tarkastukset kuntoon!
Ihana, ihana viikonloppu. Taas on jaksanut olla sosiaalinenkin. ja myös kotosalla kokkailla ym. MII LAIK.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti