Tulin tänne olohuoneeseen kököttämään kuten kunnon sairaslomalaisen kuuluukin.
Ja kaadoin itelleni ison lasin siideriä.
Ei nukuta, ei. On ollu jo jonkin aikaa unirytmit sekaisin iloisesti.
Hakeuduin tänään viimeinen lääkärin (tai pääasiassa sairaanhoitajan) puheille ja tutkituttaan tän hengityskalustoni.
neljättä viikkoa tässä köhitään ja nyt edellisellä viikolla alkoi puhti kadota ja jopa meikkiskin hieman huolestua.
Noh, nyt köllitään sitten loppuviikko sairaslomalla.
helpottavaa.
Muutenkiin oon tässä ajatellu laittaa itteni remonttiin.
On varattuna hammaslääkäriä ja vaikka mitä poppamiestä.
Kaippa se on korkea aika opetella kuuntelemaan omaa kroppaa ja pysähtymäänkin.
Hyvä niin.
Tänään on ollut erikoinen päivä (tai eilen siis).
Paljon sanoja ja paljon tunnetta.
heräämisiä ja huolehtimista.
<3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti