6/02/2009

Odottelua... odottelua...

Nyt just on taas sellainenvaihe että oikeastaan kaikki on vaan vähän niinkuin odottelua.
Ihan just nyt odotan Jussia töistä että saadaan alkaa yhdessä duunaan pihalla, yay! Inhoon puutarhassa kökkimistä mutta kun rakkauspakkaus haluaa YHDESSÄ tehdä niin toki teen melkein mitä vaan siksi <3.

Toisekseen odotan huomista! nään iiiiihania tyttöjä ja pääsen juoruun ja myös suunnitteleen tulevaa, Tytin treffaan varmaankin vuoden tauon jälkeen. Jännä miten joidenkin kanssa vaan pysyy ystävinä vaikka ei pysty useinkaan näkeen. Tytti vaan on iqu! <3

(jessus että ollaan nuoria....)



Ja illalla huomena nään Sinttusen. Tuo just tesktaili ja pyysi koe-karavaanireissuun mutta mää en pääse kun oon TIETTY töissä. Niilläkin on nyt veteraani-vaunu! Mahtavaa. Meitä lähtee siis kai kolmen munan retkua sit jussina DoDadsiin jos kanervatkin lähtee vaunulla... Muistaakseni niillä sellanen kans on?

Mutta Sindee nään PIIIITKÄSTÄ aikaa huomena kun mennään kylään.

Sitten next asia mitä odotan on se että pääsisi aloittaan treenit kunhan ihmiset on maisemissa ja asiat varmistuu!!! EI MALTA EI MALTA!

Sitten... Juhannus, sitäkin ootan kovaa. Kivaa sakki tulossa mukaan ja ainakin kai nyt sit 3 tai neljän auton letka saadaan kokoon... Kiva päästä johonkin uuteen tapahtumaan välillä. Oishan se Ellivuorikin kiva, mutta se on niiiin NÄHTY!

Sit seuraava odotettava onkin LOMALOMALOMA-viikko heinäkuussa, elikkäs mun eka kesäloma :D Ja sillon vedetään proo-ämmää niin että lonkat paukkuu! kuus tuntii teho treeniä ja varmaan muuten vaan treeniä ja ihanaa hengailua isolla sakilla jajaja. Luulet että sillä viikolla riittää iloista puuhaa vähän joka päivälle. Tanssia on niin ikävä ja en todellakaan aio vätystellä kunhan saadaan treenit taas käyntiin vaan lähden tekeen hommia ja KOVAA!

(ja mikähän oli kuvion nimi? seuraa johtajaa?)

Voi luoja! Tää kesä näyttää uhkaavasti niin IKIMUISTOISELTA! <3
Ja jos sen loma viikon loppuhuipentaisi vielä se BSO:n keikka- Tosin en ees teidä saako enää lippuja ja tuleeko oleen missään välissä rahaa niitä ostaa...
Mutta oishan se kyllä niiiiin näkemisen arvoinen!


Sitten seuraavaksi aletaan odottaa elokuuta jolloin onkin vaikka mitä! Syndet, bilettä ja pippaloa, ENKKULANMATKA ja tietty toi kakkos kesäloma :)
Odotan kyllä niitä MM-kisoja kun hullu puuroa! On niin hyvä porukka ja hienoja suunnitelmia, mm. huvipuiston valloitus jossa on euroopan isoimmat ja pisimmät vuoristoradat.




Niih, että sellasta. odotellaan odotellaan. Hyvää kannattaa odottaa! <3

Ei kommentteja: