6/16/2009

muutto mielessä.

Niin siis väliaikainen bunkkailu täällä lapsuuden himassa...
Kissan kaverina tän viikon täällä oon. Lähinnä menee kyllä oman kodin ja tän väliä juoksemiseen aika, mutta onneks on äiskän kiva uusi auto alla niin sahaahan tätä väliä. Popit vaan täysillä! :)

Ei tunnu yhtään juhannusviikolta kyllä. Mutta ihan huippua lähtee silti reissuun. Odotan aika innolla että pääsen Sinden kanssa kunnolla turiseen koko kevään kuulumiset ja kaikkee muuta kivaa <3 <3

Porukoiden kissa oli niiiin hauska kun jätin sen viime yöksi sisälle... Neitihän on siis tottunu äitiä ja isää pyörittään miten tahtoo. mm. herättää äidin klo 3 yöllä päästämään sen saunaan (kylpyhuoneen lattialämmitykselle) maate, kunhan ne on vetäny eka aamupalat :D Voi morjens :)

Tänä aamuna neiti hienopylly oli sitten ihan kiukkunen mulle. Ei saanu edes silittää kun hän näytti kaikin keinoin et helvetin akka minkä teit... :D
No kaippa se nyt on jo taas ihan ok. hassu eläin.

Se olis sit tänään valssi-lekniikkaa tunti ja muuta tanssia päälle. Ihquu!
Eilen vedettiin taas ihan hiki päässä Juhon kanssa Chachata. Tiinan erittäin tarkan silmän alla. Kyllä on nyt taas niin hitosti muistettavaa kun ei tää tasapaksu lantioksi kutsuttu pötkö osaa liikkua kuten pitäs :D :D
Ei muuta kun kauheeta ässin sheikakusta vaan peilin edessä viimeset viikot!

No joo, mutta.
Jotain valoisampaa meidän sairaalaan joutuneen ystinkin kohdalla.
Pääsee ilm. tällä viikolla teholta neurolle jatkohoitoon. Sekavia puhuu... Raastavaa kun ei teidä enempää, mutat ei oikein kahtaa ja halua piinata hänen läheiseiään juuri nyt kun kaikki on niin järkyttävää ja epävarmaa.
Mutta sinnittele kulta, sua tarvitaan vielä! <3

Ei kommentteja: