Cha Cha:t ja kaikki muut kinkkiset rutiinit on tehty voitettavaksi.
Tänään taas hiotaan, hiotaan, hiotaan.
Ja huomena mun nuori gentlemanni tulee pelastaan vanhan tädin pulasta ja pyöritteee tunnin verran kuvioita paikalleen. COOOOL INDEED!
Kohtahan mä pääsen jo seuraavan tanssin kimppuun.
Mutta eipäs tässä ihmeitä. Hiljaiseloa kun on ollu niin kovin duunia. Eilen 14 h kun iltavuorolainen sairastui jne.
Mutta mikäs tässä on ollessa.
Kohta lähden kohti cityä ja silleen.
Eli siis ei oikeen mitään asiaa taaskaan :)
Song of a day:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti