6/12/2009

no loppuhan se

..hyvä tuuli meinaan.
Tänään tunsin itseni heti aamusta asti jo niiiin paskaksi ja turhaksi ettei mitään rajaa.
Vittuunnunin niin tosissaan taas itseeni kun unohdan ja söhlään mun pro-am chacha rutiinin AINA samassa kohtaa ja unohtelen sen lopusta asioita.
Tuntuu vaan niin järjettömän huonolta oma osaaminen taas... Vaikka ei pitäs ikinä vertailla.

En teidä kuinka paska fiilis olis jos kaksi suloista ihmistä ei ois piristänyt mua kärsivällisyydellä ja pöhlöillä jutuilla <3.
Ja onneksi J on mun kanssa iltavuorossa niin saa sekoilla ja paapattaa mielin määrin.

Illan meinaan olla vaan himassa. Jussi kyllä koitti houkutella mua kattoon Chernobyl Cafeeta, mutta en mie haluu... Huomena aamuvuoro jne. Ja haluun vaan nyt olla itsekseni ja surffailla vaikka netissä.
Viinietikka sipsejä haen R:ltä jos kerkeen sinne ajoissa jne.

Ei kommentteja: