20 things I hate about me
Ihanaisen Cherry-Catin - blogista tämän varastin. Eli mitä inhoan itsessäni;
1. Nimessäni:
En enää nykyään juurikaan inhoa sitä. Se on aika tavallinen ja menee sekä aikuisella että lapsella. Onhan se kuitenkin toooosi yleinen ja lapsena vallankin olin usein pettynyt kun kaikki "nimikko-tavarat" (mukit, tarrat jne) oli yleenä AINA loppu!
2. Kasvoissani:
Iho saisi olla tasainen ja sileä. Ei kiitos tällä kausittain pahasti kuivuvalle atooppiselle nahalle...
3. Vartalossani:
No jaa. Joinain päivinä paskat piittaan siitä kuinka lihava ja "ei-mallimainen" olen, sitten taas joinain päivinä ahistaa aika kympillä kun en ole pieni ja sievä. Mutta joo, ehkä tätä elopainoa saisi olla vähemmän. laiha en silti tahtoisi olla, mutta en lihavakaan kai?
4. Luonteessani:
hmmm. Moni siellä varmaan jo hihkuu että kirjoita siihen että DRAMAATTISUUS. Mutt nöy, tykkään siitä oikeestaan. Nyt kun asiaa olen päässyt useammainkin kohtalotoverin kanssa puimaan ja olen saanut huomanat etten ole mikään maailman ainoa draama-queen. :) Kisses to you sweeties :)
Mutta ehkä sellainen tietty liiallinen ankaruus itseäni kohtaan ja liika vertailu muihin on pahimmat viat?
5. Vaatekaapissani:
se on aina sotkussa!
6. Kotonani:
hmmm... Hieman liian pieni. Tai siis saisi olla varasto- ja säilytystilaa enemmän!
7. Työssäni:
Sitä että vastuuta ja työtä on liian usein ihan liikaa aikaan ja henkilökuntamäärään nähden! Riittämättömyyden tunne ja siitä johtuva kyynistyminen.
8. Ystävissäni:
En mie niissä inhoo mitään! Jos inhoisin niin sellanen tyyppi tuskin ois mikään ystävä.
9. Perheessäni:
No siinä nyt en ainakaan inhoo mitään!
10. Harrastuksissani:
hmmm... En kyllä inhoo niissäkään mitään. Enemmän inhoan omaa toistuvaa rahattomuuttani etten voi ottaa esim tanssitunteja niin montaa kuin haluaisin kausittain.
11.Kumppanissa:
En mie siinä INHOA mitään. Joistain piirteistä en pidä, mutta en nyt sentään mitään inhoa...
12. Lemmikissäni/lemmikeissäni:
Sitä että miksi ihmeessä kissan täytyy oksentaa matolla/sohvalla aina kun sitä oksettaa (onneksi nyt siis ei niin usein mutta kuitenin...)!
13. Kielenkäytössäni:
Liikaa kiroilua ja kielitaidottomuuttani!
14. Musiikkimaussani:
Hah, mun musamakuhan on paras! :D
15. Kotikaupungissani:
Sitä ettei siellä (tai siis lähinnä Hämeenlinnassa) ole esim sunnuntaisin MITÄÄN. Kaupat on kii jne.
16. Ruokavaliossani:
No tällä hetkellä se on aika vituillaan taas. Pitäs palata kiireesti takas karppi-linjalle!
17. Lapsissani:
Ei oleeee.
18. Naapureissani:
Vitun ärsyttäviä arvostelijoita. Kivahan se on puhua paskaa ihmistsä joita ei edes tunne (siis he meitä). Eivät tervehdi tms.
19. Nykyisessä elämäntilanteessani:
ODOTTAMINEN! Tulisi jo heinäkuuuuu!
20. Tulevaisuudessa:
ei mikään. Tulevaisuutta odotetaan avoimin sydämin!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti