6/09/2009

mirror mirror on the wall

Jepulis,
Peilit on seinässä (salilla) piiitkän taistelun jälkeen.
Hitto että meinasi olla vaikeaa kun oli ihme lörot noi kiskot joihin peili tuli kii, vääntyili miten sattui koko ajan.
Mutta se on magee. MAgeempi...Magein.
Ja Satulle esim terkkuja että tämähän siis tulee oleen teidän kaikkien TUV-laisten ja kaikkien muudenkin alueen kiinnostuneiden sali. Eli sinne vaan hengaamaan.
Kahveelle saa poiketa!


joku hetkellinen epätoivo... Ne on taas vinossa...Tiina ja simo keräilee, Juho vatupassailee


Todistetusti itse laitettu ja todistetusti seinällä!!

Mutta joo. Hommia painettiin taas keskiyölle.
Minä Hot Tin Roofilla ja Jussi vaunun kimpussa. Ihanaa kun mun mies on niin ahkera ja osaa kaikkia hionoja remppa-juttuja. Mä onnistuin enimmäkseen oleen vaaraksi muiden vaatteille pansselini kanssa, mutta mikäs siinä <3

Ja kohta takas sitten taas rempan pariin ja kahvin liikakulutukseen!

Ei kommentteja: