6/18/2009

In the top of the world


Pah, en ees tiedä onko se in on on. olkoon vaikka un. Ihan sama mulle :)

Vielä olis tässä 3 tuntia kipitettävänä aamuun ja sit VIHDOIN reissuun! Tavallaan odotan hulluna, tavallaan on olo että vosi lysähtää vaan kotisohvaan ja herätä sunnuntaina. Meinaan sen verran vienyt mehuja tää tän viikon juokseminen.
Mutta toisaalt, on mulla ollu kivaakin <3
Mulla tulee usein näitä oloja että odottaa jotain juttua ihan hulluna, mutta sitten tass toisaalta tulee yhtäkkiä tunne että "emmä helevettiläinen jaksa lähtee mihinkään" WEIRD.
Mutta siis jos oikeesti jäisin himaan möllöttään niin sitten vituttaisi! haha. Minäkö ristiriitainen ihminen.

Ostin muuten tässä taannoin tosiaan liput sinne WOLRD DANCE MASTERS 2009 kisoihin. Ja samalla myös rekisteröin itseni Pro-Am Newcomer open sarjaan skabaamaan. Eli siis MM-kisoihin mayka käy noin 2 kk päästä. Jeesus maaria ja kymmenen muuta.
Työtä on niin paljon, mutta on se ihanaa työtä.

Tänään taas jauhettiin mun chacha:ta ja ajoittain tää keskivartalon hyllyvä uloke, elikkäs perse, jopa löysi oikeita suuntia johon sen pitää liikehtiä. uuh. Mä vaan INHOOON katsoa itseeni peilistä kun tanssin, tai kun liikun, tai ees yleensä olen olemassa. Nään vaan kaikki vikani ja epäkohdat omassa kropassa. En osaa pitää omaa liikettäni kamalan kauniina.
Hullua, koska mua ei nolota tanssia TÄYSILLÄ sitten taas muiden edessä, edes tuolalsessa tilanteessa kuin nuo MM-kisat. En halvaannu sinne kisalattian reunaan, vaikka jännitän toki ihan saatanasti, tai muuta vastaavaa. Päinvastoin, niinä hetkinä kun jännitys ja adrenaliini ryöppy tykyttää suonissa, mä koen eläväni täydemmin kuin (melkein) missään muussa tilanteessa.
Ja nyt tosiaan kun pääsee tuonne mun kohdalla ISOIMPAAN mahdolliseen kisaan kokeileen siipiään ja saa jakaa sen kokemuksen ihan käsittämättömien ihmisten kanssa niin ou mai kaad... Luulen että sinä viikonloppuna mennään taas niin emotionaalisella vuoristoradalla että huhhuh...

No, mutta mä jään nyt miettiin ja pähkiin tänne näitä juttujani. on se vaan hurjaa.

1 kommentti:

Liliana kirjoitti...

Kiitos ja muistan :))
Wouw, mä haluaisin kanssa osatata tanssia. Kai sitä on itse niin kriittinen ku näkee ittensä peilistä mut sit se tavallaan unohtuu kun ei nää itteensä ja tavalaan keskittyy siihen liikkeeseen. =)) (Aika sekavasti selitetty)