6/29/2009
Fly me to the moon.
Ihqu päivä!
Lennot englantiin ostettu ja muutakin kaikkee pientä ihqua ja lämpöstä tapahtunu taasen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti