Juu-u. Klassiset lämpöuupumuksen/nestehukan oireet.
Ja meikkishän sitten poti eilisen iltapäivän ja illan noita kaikkia.
HIENOO!
Oiskohan aika melkein 30vee ihmisen jo ihan oikeesti kuunnella fättiä kroppaansa ja olla rassaamatta sitä äärirajoille plus kaksviis (ellei enemmän) helteessä.
Eilinen aamu kun meni niitä lentoja metsästellen ja sen jälkeen, no.... tiettyjä asioista puiden ja mielipahaakin kokien niin ei sitten ollu pätkääkään fiilis syödä mitään. vasta joskus iltapäivällä vedin pari näkkäriä kiireessä ja juonut en sitten ollenkaan tarpeeksi nähden siihen auringossa oleilun määrään...
Sit piti vedellä vaan puolisen tuntia East Coast Swingiä, mutta siinä sitten vierähti lopunkaiken melkein 1,5h kun myös murheenkryyni ChaCha sai lisähiontaa :P
Olin niiiiiiin hiessä että pisarat vaan putoili solkenaan ja olinpa tosiaan juonut jopa reilun 0,5litraa vaan treenin aikana.
Olo ei ole piiiitkään aikaan ollu niin kamala kun se oli illan sitten...
Porukoille ajellessa tuntu että silmissä sumenee, päätä jyskytti ja oksetti. Mietin pariin kertaan et pysähdynkö johonkin pikkutielle ja oksennan... Kärsin kyllä matkapahoinvoinnista mutta en sentään omassa kyydissäni!!
Pääsin pihaan ja kerroin äitille olotilasta ja se passitti mut samantien niiden puutarha-"majan" sohvalle varjoon ja sit tuli vissyä ja suolapalaa. huh.
En kyllä haluu kokoea sitä uudelleen. Oli meinaan ihan järkkyä kun pelkäsin et pyörryn auton rattiin. aaargh.
Mutta muuten oli kivan kiva ilta. Mun tädin perhe oli porukoilla kanssa ja grilli oli kuumana (tosin oma olotila ei ollu kauheen grilli-juhlava...). Ihana hengailla oman suvun kanssa ja olla vaan!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti