YAY!
Pojjaat ottaa miut mukaan tänään ja pääsen avo caddyllä cruisinkiin ja kuunteleen sekä tuon maailman rakkaimman bändiä että Enkkulan hottista, Paul Ansell:ia ja hänen numero ysiään :)
UUUUU; haluun niiiin Red Lightin livenä kiitos!
Ainoo miinus on että pitää olla klo 7 duunissa aamulla, toivottavasti toi sakki ei eksy kauheen kauas reissulla tai mulla on selittelyä duunissa aamulla :D :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti