Törmäsin netissä tollaseen PointShop-sivustoon jossa voi mm. mainostajien sivuilla vierailemalla kerryttää itselleen pisteitä. ja pisteillä voi taas sitten "ostaa" itselleen mukvai jutskia sivuston "kaupasta".
tapoja ansaita pisteitä on monia, osa maksullisiakin, mutta kivasti on kampanjoita mihins vain esim kyselyyn vastaamalla saa itselleen pisteitä.
Jeps. Kiinnostuin.
Jos itse kiinostuit niin kipin kapin klikkaan tätä linkkiä:
PointShop-linkki
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti