Huoh. Olipahan vaan aika mahti viikonloppu.
Perjantaina pistettiin vähän asioista tärkeysjärjestykseen ja sen jälkeen onkin ollut erittäin hyvä mieli... parasta <3. Se siitä, en halua ruotia sitä julkisesti sen enempää, ei kuulu juurikaan kenellekään ne jutut :)
No, sitten lauantaina hommattiin Jussille "hääpäivälahja", elikkäs meille muutti VIIDES Gretschin kitara. *huokaus* Voi noita miehiä ja niiden leluja. Onneksi tällä miehellä nuo lelut päätyy sentään oikeesti käyttöön eikä vaan oo hetken huumaa ja "mä-haluun-mä-haluun"-höpöhöpöä.
Elikkäs Gretchin Baritoni Jetti sit asuu meillä. (hitostako muistan mikä se sen virallinen nimi, numero ja malli on... plääh. Mut se on musta (tai vihree?) ja kimaltaa, eikö se riitä?)
Minen noista mitään tajua. muuta kun että monellakaan ei kai suomessa oo noin montaa Gretschin kitaraa, vallankaan vanhoja (joita jussilla on 3 vuosien 59-72 väliltä)?? Että kai ne on sit aika hianoja :D :D
Jep jep.
Lauantai muuten kului sukuloiden ja oli kyllä JÄTTI-kiva nähdä Hanna-murua piiiiitkästä aikaa. Syrämmessä on ollu iso ikävä ja kiva ois päästä vaikka tuopin tai kaffen ääreen pian! Tosin mä oon aika helvetin rasittava just nyt kun ajattelen, puhun, elän ja hengitän tanssia just nyt... Kisat on niin lähellä että päässä takoo vaan kaikki mitä PITÄS vielä ehtiä ennen sitä! Antakaa anteeksi rakkaat.
Oli toudella kiva nähdä tietty myös appikset ja Jussin veljen jälkikasvusto. On ne ihania muruja. Sain urakalla nauttia kampausten teosta ja meikkailusta kun pikku-stylistit kilvan laitto mammaraista uuteen uskoon :)
Jepu jepu.
Eilen sit, IHME KYLLÄ, herättiin ajoissa ja suunnattiin vorsaan, elikkäs Forssaan. Harrasteajaoneuvo PickNick oli vuorossa ja haaveena löytää muutama osa asuntovaunua ajatellen... JA LÖYDETTIIN. Ja melkein vararikkoonhan se shoppailu vei. vai mitä mieltä olette kalliin kalliista ostosten yhteissummasta 4,5euroa... Huh mikä tuuri kävi! Löytyi listaa jota tarvitaan jääkaapin kustomointiin, aiempi hinta 40,- (ei teidetty oliko markkoja vai euroja)ja maksettiin nyt niistä 50cent.
Kapselit vaunun renkaisiin 2E pari ja kahvi jääkaappiin 2e... uuu. Ei ollenkaan meidän tapaista!
Kivaa oli nähdä tuttuja ja paaaaaaljon ihquja autoja.
Tässä muutama kuva sieltä.

älkää välittäkö setä-miehestä, ei hajua kuka hän on. saapasteli just sopisvasti kuvaan...
Anu ja Juksa viemässä ihanaa kaaraansa arvioitavaksi.

Mikä lie korppikotka lentänyt Buickin konepellille....
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti