wäy wäy wäy.
Kannattaa skipata ihan suosiolla tää postaus jos valitus ja valittajat ärsyttää..
Mutta MOOON NIIIIN KIPEE.
Tai siis vois sitä olla korkeemmassakin kuumeessa ja ihan "invalidina". mutta ei tääkään kaukaa liippaa.
Englannin matkan jälkeen mökillä rentoutuessa tuli ekan kerran kurkkukipu ja lämpöily (ei ollu mittaria mukana, mutta olo oli kamala). Se meni kuiteskin ohi. mutta nyt sit loppuviikosta alkoi kamala nuha ja yskäkin vaan pahenee. Joka saatanan rööri täynnä ikivihreetä. yäk.
Ja kun on niin saakelin voimaton olo.
Mua niiiiiiin vituttaa tää sairastaminen just nyt, koska tänä viikonloppuna ois ollu niiiin mahtava (tanssi)kurssi, niiiiiin mahtavan opettajan johdolla. Iki-ihana Gareth on suomessa valmenatamassa ja mitä teen minä... Makaan VITTU SOHVALLA! SAA*ANA!
Tässä vähän vinkkiä mistä meikä jäi paitsi...
sniiiif :( Ja kun kyseessä on vielä niin ihanan sulonen persoona niin ärrrrrsyttää kyllä kympillä!
Mutta mä meen nyt takas sohvalle kun pelkästä blogaamisesta on hiki päässä niin ei kai sitä sit ihan kunnossa ole :P
2 kommenttia:
Parane pian! Joskus pitää olla sairaanakin, että voi olla terveenä. :) Näitä miun hienoja elämän ohjeita. :D Mutta toivottavasti tosiaan paranet pian ja pääset taas jalkeille.
Kiitos Mon Cherie :)
Kyllä tänään jo alkaa virtaa olemaan...
Meinaan uhmata kohtaloa ja suunnata tanssiin tai ainakin tsiikaileen kun muut tanssii :)
Lähetä kommentti