8/11/2009

LONDON CALLING



Good bye vaan ja se olisi menoa.
Ihana päästä hetkeksi pois täältä samoista ympyröistä, jotka hieman ovat ahdistaneetkin viime aikoina... sattuneista syistä :(

No, tokihan on myös ollut paljon ihania asioista ja aina on ihania ihmisiä joita toki tuloo ikäväkin.

Mutta nyt kohta startataan kohti Tampesteria ja sieltä kohti lonskia:)
Uskomatonta että kun tänään painan (joskus sit kun ehtii :D muahahahha) korvan tyynyyn olen jossakin päin yhtä unelmieni kaupunkia. Paikassa jonka näkemistä olen odottanut melkin 15 vuotta!

HUOMENA (ei jumalauta, HUOMENA!!!) odottaa Big Ben, London eye, ehkä myös legendaarinen...

ACE CAFE... <3 <3 <3

Ja sit viikonloppuna pääsee Blackpooliin ja näkee kaikki ihanat tanssi ihmiset ja pääsee skabaamaan täyyyyysiä.

Eli arrividerci Suomi, nähdään viikon päästä. Toivottavasti mahdollisimman monen pokaalin kera!

Ei kommentteja: