Ja muita kuolemattomia lausahduksia joita tyrskittiin taas tuolla tanssu-studiolla tänään. Voe ei. Mutta olipahan taasen niin hauskaa. Jotenkin se vaan on niin kun tuon oman studioisen oven avaa niin koko muu kausittain niin ahdistavakin maailma jää kauas pois.
*huokaus*
Aamulla alotettiin jo heti klo 8 (kyllä heräsin tokana loma-aamunani ennen kahdeksaa vapaaehtoisesti) aamukaffeilla ja pukujen tuunaamisella. Luoja että Tiinulle tulee sitten vaan KAUNIS valssi-puku. OMG.
Strassit on ollu kovan kova sana viime päivinä ja liima kerros sormissa sitten sen mukainen. Mun puku sai lisää kiviä ja tänään askartelin pari rannekorua samaisista swarovskin kristalleista. Muutaman sata yksitellen liimasin vierekkäin ja peräkkäin ja kaikella tapaa. Mutta nyt kylä sit ranne kimmeltää upeesti MM-parketilla.
Laitan kuvia jossain vaiheessa kun saan pukuni takas kotiin, vielä on hieman fixingit kesken.
Sitten tosiaan yhden maissa hipsittiin "katolla" ja kun saatiin meidän amazingly sweet almost pro (juhis) paikalle niin johan alkoi taas öljylanteet paukkua. Kolmisen tuntia siinä taas tanssin maailmassa vierähti ja on se vaan niin terapiaa mulle.
Tänään kuulin Chachastakin jotain todella kaunista, mutta en kehtoo sitä kirjuuttaa ettei mua pidetä täyten' itserakkaan kuspäänä. Ja muutenkin puhun arviointiin liittyvistä asioista vasta jonkun ajan päästä...
Mutta joo. töitä töitä töitä. Enemmän, paremmin, lujemmin.
TAITEEN NIMISSÄ, OIKEALLA JALALLA!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti