Olipahan ihanat syndet.
Rn muista koska oiskaan näin aikuisiällä ollu noin kivvoo syndejen juhlintaa ja viel selvistä päiten vallan.
Oli west coast swing kurssin tynkää ja paljon muutakin tanssia. Sain skumppaa litra tolkulla ja muutenkin söpöjä lahjuksia.
Mutta eniten mua lämmittää nuo ihmiset.
Parhaat tyypit keksii parhaat ideat tyhjästä ja "nolla budjetilla" melkein. Ihan käsittämätöntä <3
Olen nauranu niin tärviölle itseni tänään...
Vallankin keskiyön tunteina "jatko-bileissä".
Hitto mie rakastan, rakastan, rakastan noita ihmisiä. (ja toki kaikkia ystäviäni!)
ja ompahan taas syytä odottaa enkkulan matkaakin lissee. ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti