6/15/2009

Sad but true.

Voi helkkari tät elämää.
Ei todellakaan tiedä kuka täältä milloinkiin lähtee tai kuka sairastuu vakavasti tms.
Vähän liian kipeästi vielä muistissa Villen kuolema ja nyt taas vakavat asita liippaa ihan liian läheltä.
Ei löydä edes sanoja tässä vaiheessa.
Onneksi pääsen noiden kahden ihanan ihanan ihanan rakkaan kanssa tänään purkaan fiiliksiä tanssin keinoin ja leppoisasti tuhoamaan sitruuna-muffinsseja, kahvia ja rakenteleen carcassonne imperiumeja.
Sitä nyt kipeesti tarvitaankin.

song of a day:

1 kommentti:

Satu kirjoitti...

Se on tätä elämää :(
Kamalinta tajuta että tarvitsee näinkin kauheita juttuja tapahtumaan, jotta tajuaa elämän rikkauden, onnen pienet hetket ja sen tärkeyden että muistaa kertoa kuinka paljon rakastaa.

Haleja :)