6/04/2009

TÄÄLLÄ; at last!


MULLA ON POHJOISMAAT!
siis ennenkun ajattelette että mitä helvettiä niin kyseessä siis Menolippu (ticket to ride) lautapelin pohjoismaat versio! Olen sitä joulusta asti etsiskelly että löytyiskö mistään ja tähän mennessä ei ole ollu. Ja nyt sit päädyin TAAS kerran infoon ihan vaan piruuttaan ja olin jo poistumassa pelihyllyltä kun se osu sieltä yhden toisen pelin takaa silmään.
OIKEESTI syöksyin ottaan sen hyllystä. kaippa pelkäsin et joku vie sen perskeles.
Kiitin sitä myyjääkin että kiva kun ootte hommannu tän VIHDOIN. Myyjätär kertoi että hän iihan täytteeksi sen tilasi kun sitä aina joskus kysellään...
Tuli maksamaan mulle 1,5€ tuo peli koska mulla oli melkein koko pelin hinnan verran vielä jäljellä Jussilta saamaani joululahja lahjakorttia jäljellä...IHAN PARAS LAHJA!

Nyt vaan kun pääsisi pelaan äkkiä.
Ihana sadepäivä ja ihania lämpimiä asioita.... odottamattomia!

Ei kommentteja: