Joo, morjesta pöytään ja pöydän alle.
oon kuulkaas saanu niin tarpeekseni ihmistä jotka määräilee ja päsmää joka saatanan asiassa. Ihan kuin mulla (tai tapauskohtaisesti jollain muulla kenteis varmaan?) ei olis aivoja päässä ollenkaan.
No joo, aika hyvin voi olla että oon super thmä usein, mutta on toooodellakin yhä asioista jossa mua ei tarvii ei hetkeäkään neuvoa, käskeä, kieltää tai komentaa!
tai jos niin tekee niin sappi kiehuu ja kovaa.
Vituttaaa sellanen käytös.
Muuten rullaa ihanasti.
Kaks stundee tänään vetelin chachaata aamutuimaan autiossa, ihanassa ja rauhallisessa salissa. ihquuu!
Sit käytiin kirppis kierroksella ja löydettiin lissee kalustoa "hottikselle". Vitsi se on kyllä päivä päivältä ihanampi paikka.
Vapaapäivät meni ihankuin jossain "kuumeessa" rempaten ja nauraen.
En muista koska olisin ollut näin vapautunut viimeksi. rakastettavaa.
Oon miettiny kahta viimeistä vuota elämässäni ja sitä miten paljon ihania asioista ja ihmisiä elämä on tuonut mun tielleni (toki siis jo aiemminkin...). Just yhden ystävän kanssa puhuttiin että miten oikeesti kukaan juurikaan ei ole sitä miltä näyttää. hmmm... ihmiset on niin monitahoisia ja yllättäviä. Kuka hyvässä ja kuka pahassa.
Mutt nyt vaan on niin pörrönen olo. Luotettu olo. ristiriitainenkin?
Song of a day :
(ei taaskaan yhtään "mun musaa" mutta sattuneesta syystä kolisee ja kovaa :D)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti